?

Log in

*"Hey Little Girl Comb Your Hair Fix Your Make-Up"...*
..Soon He Will Open the Door.
350 PEOPLE FOR THE WEDDING!! WOW! 
15th-Aug-2005 07:07 pm
Dan Radcliffe is fcuking hot.

The wedding was an absolute BLAST! Probably the most fun wedding I have ever been to! Not just because of Cody or being that it was my brother’s, but there was just soo much to do! The weather was PERFECT, the dance floor was always full, and everyone looked GORGEOUS! Of course Mindy looked the best, but I think every bridesmaid, groomsman, and family member looked phenominal. I had a blast partying it up with AUTUMN! We danced tons and made some good memories. We got great pictures before the wedding...almost every combination...I can’t wait to get the ones of Cody escorting me down the aisle! They better be good! I cried once during the ceremony because I thought about the fact that I’m all by myself now. After that, the whole bridal party got on this BIG Pioneer Resources bus (it was hilarious) and most people were getting a bit drunk lol, (Cody, Butch, and I got to share some melon Boone’s Farm..YUM) but it was ok...then we went to Pier Marquette for some beach photos which turned out very nice! Then we had to wait until 6 for the reception because they were bar hoppin, but I got to be escorted in by CoDy for about the 10th time! We had some good food, mingled a bit, and DANCED the rest of the night...it was AmAzInG.

I really hope Nick and Mindy stay together. They are a beautiful couple with such loving families! I’m so proud to have them a part of my life I cannot even describe it. Nick could possibly be the most fun, energetic guy on this Earth! Mindy is just gorgeous but she is just so sweet. No one can compare to her. I love ALL my family!Most have never been up here before and being with my cousins etc. makes me so HaPpY. I couldn’t have asked for a better weekend.

This was at Pier Marquette and included everyone in the bridal party

Saying their vows

This was directly after the wedding....awesome picture!

Cody and I during the bridal dance

 Everyone stayed here at the Shoreline InnMaid of Honor Becky on the big boat ride

On the kid boat which Cody didnt need to ride...

Nick the main man...

Getting my hair done in the HUGE SUITE!!

...Got a bit scared before the wedding!

Cody walking me down

The bridesmaids! Becky, Jeanine, Wendy, Kelly, Renee, Michaela!

WE'RE MARRIED!!

 

THE RECEPTION!!!

After the cake, came the first dance!

SEAN!

My Cousin, Tayler...she's so pretty!

Cody and I of course!

Trying to dance?

Autumn and Ryan dancing...cute cute!!

Autumn and I!

And Yesterday (The Huge After Party)

This is most likely the 300th gift.

COMMENTS MOST APPRECIATED!!

Comments 
15th-Aug-2005 04:48 pm (UTC)
aww hes cute! everyone lookes so pretty. im glad u had a good time!
15th-Aug-2005 05:12 pm (UTC)
He reminds us of Zach Rake...I havent commented on your lj in awhile so Im going to do that now!
15th-Aug-2005 06:51 pm (UTC)
omg i know who he is now!!! emily showed me her yearbook and i saw his picture!
5th-Sep-2005 06:06 pm (UTC)
Shoot I wanna see!!
15th-Aug-2005 04:52 pm (UTC)
Hes a cutie. =]
I miss you.
15th-Aug-2005 04:52 pm (UTC)
Ohh P.s.
You looked super pretty.
15th-Aug-2005 05:11 pm (UTC)
Thank you Holly!!
15th-Aug-2005 05:23 pm (UTC)
Did your parents have to pay for it all?
jk jk
15th-Aug-2005 05:25 pm (UTC)
NOO thank God...We'd be po folks. A few grand$$$
15th-Aug-2005 05:54 pm (UTC)
lol
15th-Aug-2005 05:25 pm (UTC)
Ahh i had sooo much fun that night! it was great! Great memories made and many more to come! I love it when we hang out! it's sooo fun! Love ya! ahh i'll never forget that night!
15th-Aug-2005 05:26 pm (UTC)
I am so glad you had fun! I am happy to have you as a friend Autumn! Thanks for being there for everything!
15th-Aug-2005 05:58 pm (UTC)
awww you guys lol so adorable!!
15th-Aug-2005 06:31 pm (UTC)
Ahh Courtney thanks! I know what youre goin through! Think POSITIVE =)
15th-Aug-2005 06:20 pm (UTC)
looks & sounds like so much fun!
everyone looks so nice!!
=) =)
15th-Aug-2005 06:34 pm (UTC)
that looks like so much fun!!!! i've never been in a wedding and i've always wanted to be in one. your dress was real pretty. and that guy... WHOO! hes pretty cute! :)

glad you had fun! and i wish the bride and groom the best of luck!
15th-Aug-2005 06:46 pm (UTC)
Lol, did the bus drive past a car wash at Rite Aid? Because we saw a Pioneer Resources wedding bus and we thought they were all mooning us.
15th-Aug-2005 07:55 pm (UTC)
P.S. You are very very tan. Pretty.
15th-Aug-2005 07:59 pm (UTC)
THANKS JES!
HMM I KNOW I WANST ON THERE WHEN THEY WERE DOING THAT, BUT IT MIGHT HAVE! IM PRETTY SURE IT PROBABLY WAS A LOT OF THAT GOING ON!
16th-Aug-2005 02:40 am (UTC)
what awesome pictures!!!!!!! weddings are so special!!!!!!!
i hope you can get with that guy :)
16th-Aug-2005 07:57 am (UTC)
aww...you all look so pretty. hope you had a blast!
16th-Aug-2005 08:19 am (UTC)
i am soo happy you had a good time, besides he is a cutie!!!
much luv
cathryn
16th-Aug-2005 08:47 am (UTC)
Cathryn we need to talk or hang out before school starts! I miss you tons...and I want to see your pageant pictures!!
16th-Aug-2005 08:24 am (UTC)
aww!! Everyone looks so nice!! I am glad u had fun!! And Cody is cute, how old is he?? It sucks that he lives so far away though!! And at first i thought he was Zach Rake!! lol!!
16th-Aug-2005 08:46 am (UTC)
I did have a blast and thank you! Cody is 15 now but hes a grade younger than us! How is tennis going?
16th-Aug-2005 08:58 am (UTC)
tennis is really fun and taylor and rebekka already made varsity and i really hope i do too! I think Cathryn and Julie r trying out 4 varsity also!! i wish u were still doing it!! =( Maybe next year!
16th-Aug-2005 09:11 am (UTC)
There just isn't enough time for everything and Bobby would have had a fit if he knew I would have to miss some. Good luck to you all though!!
16th-Aug-2005 09:12 am (UTC)
thanx
16th-Aug-2005 09:11 am (UTC)
Hot wedding...
16th-Aug-2005 09:12 am (UTC)
Not as hott as you Tony ;)
16th-Aug-2005 12:49 pm (UTC)
hey nae nae...cody is a hottie...maybe yo ucould get him, then we both would have a guy named cody...haha wshat a kuinkidink...lol see ya tonight nae!
16th-Aug-2005 01:08 pm (UTC)
Cody and Cody...me gusta!! Yeah I have no idea what a kuinkidink thingy is?!
16th-Aug-2005 01:28 pm (UTC)
OmG CoDy Is So HoTt!! lol!!! The pictures look awsum!!!!! You and cody are soooo cute!! And so is Autumn and Ryan!! awwwww!!!! Well ttyl love ya!!
♥Em!
16th-Aug-2005 07:27 pm (UTC)
I know everyone is just so adorable arent they!?!
16th-Aug-2005 07:35 pm (UTC)
Oh yes!
16th-Aug-2005 07:47 pm (UTC)
Anonymous
damn u look good!
17th-Aug-2005 01:20 pm (UTC)
HMM THANKS?!
17th-Aug-2005 08:10 pm (UTC)
omg i was just listening to that song.... fits our situations perfect! lol
18th-Aug-2005 07:18 am (UTC)
YES! It fits perfectly! As well as your icon...that isn't you and Mike is it?
20th-Aug-2005 11:12 am (UTC)
Glad to hear the wedding was a blast!
20th-Aug-2005 12:58 pm (UTC)
Don't like this username anymore, add me at coasting_
thanks
24th-Aug-2005 07:04 pm (UTC)
Wow glad you had fun. Weddings are always fun specially when you get to dance with you no who! lol You looked really great! Ill see ya in band.

PS I finially commented for ya!

Later~
*KaItLiN
24th-Aug-2005 07:07 pm (UTC)
Aww thanks a bunch Kaitlin! You know Im happy you commented! Cody---emo he went back to Los Angeles =( Hehe I can't wait to see you in band lol...ready for our all day rehearsal Friday?

Nice marquee by the way
This page was loaded Feb 24th 2017, 10:20 am GMT.